Lukekaa Selkosanomien uutinen Maskisuositus on loppunut ja keskustelkaa sen jälkeen ryhmässä:
- Mitä uutinen tarkoittaa? Saako maskia vielä käyttää, jos haluaa?
- Saako junassa, metrossa ja bussissa matkustaa nyt ilman maskia?
- Kenen kannattaa vielä käyttää maskia?
- Mitä itse ajattelet kasvomaskin käyttämisestä?
Kirjoita kaverille tekstiviesti, jossa kerrot uutisesta ja kysyt, onko hän kuullut siitä.