Lukekaa Koillissanomien juttu Haikealta”, ”hyvältä”, ”tyhjältä” – Tältä tuntuu kun peruskoulu loppuu.
Jutun mukaan peruskoulun loppuminen tuntuu iloiselta, mutta myös haikealta. Miltä kouluvuoden – tai koko peruskoulun – päättyminen teistä tuntuu? Onko mukana haikeutta – vaiko vain iloa lomasta?
Tehkää Koillissanomien jutun tapaan omat gallupit, jossa haastattelette peruskoulun päättäviä ysiluokkalaisia.